1. Všeobecná ustanovení

Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami vyhlášenými prodávajícím pro nákup na internetových stránkách www.brella.cz. Tyto obchodní podmínky jsou pro obě strany (prodávajícího i kupujícího) závazné.

Prodávající:

DESIBRELLA s.r.o
K.H.Borovského 237
250 65, Líbeznice
IČ:

T: +420 731 165 345
T: +420 604 232 666
E: info@brella.cz

2. Cena zboží

Uvedené ceny jsou konečné, prodávající není plátcem DPH. Odesláním objednávky kupující akceptuje cenu, kterou prodávající stanovil. Pokud dojde ke změně ceny po odeslání objednávky, je prodávající povinen toto kupujícímu neprodleně sdělit, ten se poté může dobrovolně rozhodnout, zda novou cenu akceptuje či dojde ke zrušení objednávky.

3. Potvrzení a zrušení objednávky

Odesláním objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře na stránkách www.brella.cz je tato považována za závaznou. Kupující si na základě objednávky objednává zboží, jehož veškeré parametry jsou uvedeny na stránkách www.brella.cz v detailu produktu. V případě jakýchkoliv nejasností vás neprodleně kontaktujeme telefonicky či e-mailem. Každou objednávku je také možné bez udání důvodu zrušit do té doby, než je expedována, a to telefonicky či e-mailem.

4. Dodací podmínky a dodací lhůta

Zboží standardně zasíláme v průběhu dvou pracovních dní prostřednictvím České pošty. Doručení tohoto balíku je standardně do 2-3 pracovních dní.

5. Záruka

Na zboží se vztahuje zákonná lhůta záruky v délce 24 měsíců. Kupující má právo vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu a odstoupit od smlouvy. Právo na vrácení zboží se vztahuje na nepoškozené zboží v původním obalu. Po přijetí zboží a jeho kontrole má prodávající právo odečíst si náklady spojené se zasláním zboží (poštovné a balné) a rozdíl poté vyplatí kupujícímu převodem na účet. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, nesprávným použitím výrobku a nesprávným skladováním.

6. Reklamace

Případné reklamace vyřídíme v souladu s platným právním řádem ČR. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu, a to písemně, e-mailem, či telefonicky.

7. Nevyzvednutí zásilky

Kupující je o odeslání zásilky informovaný e-mailem a nese dále odpovědnost za převzetí zásilky. Pokud nebude zásilka kupujícím přijata či vyzvednuta, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím náhradu vzniklé škody ve výši poštovného a balného. Pokud bude kupující požadovat opětovné poslání zásilky, bude mu účtováno poštovné a balné za nevyzvednutou zásilku a současně i za nově poslanou zásilku.

8. Ochrana osobních údajů

Provozovatel internetového obchodu www.brella.cz uchovává a zpracovává osobní údaje v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednaného zboží, komunikaci se zákazníkem a reklamním účelům, pokud k tomu dal zákazník předem souhlas.